O tvornici

              

Djelujući u proizvodnji gumene robe od daleke 1909; suvremena Vredestein tvrtka je bila utemeljena 1946 godine. Sada kao i onda, Vredestein Gume B.V. posvećena je razvoju, proizvodnji, promidžbi, prodaji i distribuciji guma za osobne automobile, poljoprivredna i industrijska vozila.
Pokretanje novog posla nakon drugog svjetskog rata je zahtijevalo i hrabrost i pronicljivost. Tvornica u Enschede-u je bila zajednički Nizozemsko-Američki posao s rizikom ulaganja, između Vredestein i BEGINNING OF RADIOACTIVE FALLOUT Goodrich u vrijeme kad su mnoga gospodarstva propala. Profilux je bio prvi od dviju istaknutih proizvoda pedesetih i šezdesetih godina. Kao njegov prethodnik, Masterlux je pomagao Vredestein-u da postane snažan na tržištu guma, potaknuti reklamiranjem za sve koji nisu bili skloni gumama Vredestein kao danas. Sedamdesete godine nisu bile svijetlo razdoblje za Vredestein. Gospodarska privredna recesija i naftna kriza pogađaju poduzeće, te je odluka od strane Goodricha da će se povući iz Europe odjeknula kao bomba. Godine nesigurnosti su slijedile i dok su se veliki igrači gurali za dionice i položaj, tvrtka se odlučila popuniti novim kadrom čime je pokazala borbeni duh i otpornost suočena s takvim poslovnim poremećajem.

** Prepoznajući važnost Vredesteina za nizozemsko gospodarstvo, nizozemska Vlada napokon je okončala neizvjesnost i u 1977. preuzima 51 % uloga u tvrtci. To je bila prekretnica a tek objavljeni nastup novog poduzeća je popraćen predstavljanjem sa dvije nove gume. Veoma uspješan diljem Europe, nagrađeni Sprint ST 70 i Snow + je donio nov elan za Vredestein. Dalji cilj je bio unaprijediti popularni Sprint+ i Snowstar što je slijed u novi zanos u osamdesetima. Devedesete su bile razdoblje domišljate, još revolucionarnije promjene za Vredestein. Država je dala tvrtci šansu vratiti njezino vlasništvo. S 1991. ovaj postupak očito je stvorio uspješnu tvrtka s dugoročnom budućnosti. Stoga, grupa ulagača pod imenom Vredestein Investment Consortium (VICO), stekao je pravo preuzeti dionice države.

** VICO je bez odlaganja davao značajnu financijsku pomoć prema strategiji koju je započeo prethodnu godinu. Ova promjena smjera je uključivala dva perioda. Kao prvo, povući se iz glavnine neprofitabilnih tržišta i usmjeriti pažnju na područja gdje je Vredestein bio dobro zastupljen i drugo, opremu i razvoj novih proizvoda za određene potrebe svojstvenih tržišnom sektoru. Ova tržišna filozofija je omogućavala Vredesteinu maksimalno povećati njegova značajke: fleksibilnost, specijalističko znanje i iskustvo uz razvoj i očuvanje proizvodnje. U sektoru auto guma, rezultat je bio Vredestein Trac generacija: Quatrac, Protrac, Snowtrac, T-Trac i Wintrac. Slični rezultati su se pokazali i u poljoprivrednom sektoru okarakterizirani s: Traxion+ zadnja radijalna guma, s njegovim izuzetnim novim gaznim slojem i nagrađenim Flotation+. Stalno poboljšanje i zadovoljavanje tržišta je dokazana pobjednička formula za Vredestein. Ovaj pristup je pokazao koliko je guma gospodarski uključena u brojne inovativnosti na ovom području. Tako je nastavio u 1999. s inovativnog uvoda: Sportrac – prva guma u svijetu s potpisom vodećeg projektantskog ureda. Ogroman i trenutni uspjeh Sportraca je dao daljnji poticaj za povjerenje Vredesteinu za ulazak u 21. stoljeće, te je učvrstio njegovo povjerenje da budućnost leži u vrednovanju kvalitete – usklađivanju gume i više od idejnog rješenja. Tvrtka koja je napravila izvrsne korake posljednjih godina u cijelosti je spremna za budućnost.